Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies.
Jsou nezbytné k zajištění správného a bezpečného fungování našich Webových stránek, čímž Vám umožňují se na Webových stránkách pohybovat a prohlížet si je, využívat jejich funkcionality a zaznamenávat Vaše preference ohledně našeho užívání cookies na Vašem zařízení.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Jsou používány k řízení a zlepšování fungování našich Webových stránek a mohou nám pomoci se zjišťováním problémů, které budete s užíváním našich online služeb případně mít. Tyto cookies shromažďují anonymní informace o navštívených stránkách a slouží k vyhodnocování uživatelského chování, jakož i k zaznamenávání počtu návštěvníků, zjištění odkud návštěvníci přišli předtím, než navštívili naše Webové stránky, a jiným měřením webové analytiky, a rovněž k následnému návrhu opatření mající za cíl lepší uživatelskou zkušenost. Nejsou používány k tomu, aby na Vás cílily online reklamu.
Jsou používány k řízení a zlepšování fungování našich Webových stránek a mohou nám pomoci se zjišťováním problémů, které budete s užíváním našich online služeb případně mít. Tyto cookies shromažďují anonymní informace o navštívených stránkách a slouží k vyhodnocování uživatelského chování, jakož i k zaznamenávání počtu návštěvníků, zjištění odkud návštěvníci přišli předtím, než navštívili naše Webové stránky, a jiným měřením webové analytiky, a rovněž k následnému návrhu opatření mající za cíl lepší uživatelskou zkušenost. Nejsou používány k tomu, aby na Vás cílily online reklamu.
Slouží pro lepší přizpůsobení reklamy našim Uživatelům a jejich zálibám, a to na našich Webových stránkách i mimo ně. Tyto soubory cookie mohou shromažďovat detailní informace o Vašich zvyklostech při procházení našich Webových stránek s cílem zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého Uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran. Používají se také k omezování frekvence zobrazení reklam, k měření efektivity reklamních kampaní a pro účely remarketingu.