Spravovat cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies.
Nezbytné a Funkční Vždy aktivní
Jsou nezbytné k zajištění správného a bezpečného fungování našich Webových stránek, čímž Vám umožňují se na Webových stránkách pohybovat a prohlížet si je, využívat jejich funkcionality a zaznamenávat Vaše preference ohledně našeho užívání cookies na Vašem zařízení.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Jsou používány k řízení a zlepšování fungování našich Webových stránek a mohou nám pomoci se zjišťováním problémů, které budete s užíváním našich online služeb případně mít. Tyto cookies shromažďují anonymní informace o navštívených stránkách a slouží k vyhodnocování uživatelského chování, jakož i k zaznamenávání počtu návštěvníků, zjištění odkud návštěvníci přišli předtím, než navštívili naše Webové stránky, a jiným měřením webové analytiky, a rovněž k následnému návrhu opatření mající za cíl lepší uživatelskou zkušenost. Nejsou používány k tomu, aby na Vás cílily online reklamu.
Jsou používány k řízení a zlepšování fungování našich Webových stránek a mohou nám pomoci se zjišťováním problémů, které budete s užíváním našich online služeb případně mít. Tyto cookies shromažďují anonymní informace o navštívených stránkách a slouží k vyhodnocování uživatelského chování, jakož i k zaznamenávání počtu návštěvníků, zjištění odkud návštěvníci přišli předtím, než navštívili naše Webové stránky, a jiným měřením webové analytiky, a rovněž k následnému návrhu opatření mající za cíl lepší uživatelskou zkušenost. Nejsou používány k tomu, aby na Vás cílily online reklamu.
Marketingové
Slouží pro lepší přizpůsobení reklamy našim Uživatelům a jejich zálibám, a to na našich Webových stránkách i mimo ně. Tyto soubory cookie mohou shromažďovat detailní informace o Vašich zvyklostech při procházení našich Webových stránek s cílem zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého Uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran. Používají se také k omezování frekvence zobrazení reklam, k měření efektivity reklamních kampaní a pro účely remarketingu.